onsdag 11. februar 2009

Verdens verste hoteller

Nettstedet Tripadvisor har kåret verdens verste hoteller. Jeg har faktisk bodd et par netter på hotellet som troner på første plass i NY. Det var kaldt på rommet og vi måtte hele tiden be om rengjøring av rommet. Men, når man er i NY er man litt gal hvis man tilbringer mer enn høyst nødvendig tid på hotellrommet. Vi var der i minst mulig grad og brukte tiden på shopping, sightseeing og party. Elsker NY!!

Jeg har gjennom mine reiser hatt mange rare hotellopplevelser. Når man reiser som backpacker i mellom Amerika sier det seg selv at standarden ikke er den beste på motellene man overnatter på. Jeg har også endel opplevelser fra barndommen når mine solhungrige foreldre dro oss med på charterferie. Jeg husker enda lukten av parfyme når vaskedamen kom inn på hotellrommet og skulle kamuflere kloakklukten. Et annet hotell hadde en død rotte i bassenget, badet bare på stranda etter det synet. Vi bodde også på et hotell der 100 av 106 gjester ble syke av vannet i dusjen. Supermorfar og jeg ble forskånet, mens resten av familien lå rett ut. Til slutt et stalltips: husk AC i Tyrkia!! Jeg trenger vel ikke å si mer enn det.

3 kommentarer:

  1. Heisann! :-)
    Kan du ta kontakt med meg på email? (adressen min står i profilen...)

    ;-)

    SvarSlett
  2. Heisann! Er bloggingen lagt på hyllen? ;-)

    SvarSlett
  3. Heisann! Skriver vel litt sent til at du skal se dette. Har lagt bloggingen litt på hyllen ja; men nå er jeg tilbake. Flytting, fødsel osv...

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin